Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Рухомий склад та спецтехніка

У Київському метрополітені використовується багато типів стандартного пасажирського рухомого складу - вагони Є, Єж, 81-717/714 та іх модифікації та поїзд "Славутич". Також на Сирецько-Печерській лінії працює перший поїзд метро виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Пасажирські поїзди приписані до трьох депо - "Дарниця", "Оболонь", та "Харківське".

Після відкриття Київського метрополітену у ньому використовувалися тривагонні поїзди з вагонів типу Д, які через декілька років були замінені на новідні "Є". Водночас збільшено і довжину поїздів - до чотирьох вагонів. Зараз всі поїзди складаються з 5 вагонів на всіх лініях.

Щоб переглянути основну технічну інформацію про поїзди та переглянути креслення та фото, виберіть тип, що вас цікавить, нижче.

Тип ДТип ДТип Є та модифікаціїТипи Є*Тип 81-717/714Тип 81-717/714Поїзд "Славутич"Поїзд "Славутич"Поїзди виробництва КВБЗПоїзди виробництва КВБЗ 

Тип 81-540.2К Тип 81-7080

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спеціальна техніка

Це різноманітна спеціальна техніка, яка використовується в метрополітені для технічного обслуговування і ремонту колій, перевезення вантажів, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, мийки тунелів та інших споруд, прибирання снігу на відкритих дільницях та інших необхідних робіт. Зазвичай, вона використовується у виробничих зонах або у тунелях вночі - тому побачити пасажирам її достатньо важко.

Мотовоз МГМ1 виробництва Муромського заводуСпецтехніка. Автокран.Вантажний вагонМашина ВПРСАвтодрезина

 

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!