Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Вагони типу Є та іх модифікації

Вагони типу Є(81-703) та Єж(81-707) є почали свою роботу у Kиївському метро у 1963 році, і працюють по сьогодняшній день. Електромеханічні компоненти цих машин забезпечують надійну роботу навіть при порівняно низьких температурах та високій вологості атмосфери, тому переважно саме цими вагонами укомплектована Святошинсько-Броварська лінія, що має багатокілометрову відкриту ділянку. Депо приписки ― ТЧ-1 "Дарниця".

На відміну від своїх попередників, вагонів типу Д, Є мали значно покращену електросхему, зручніше місце машиніста, збільшилася вмістимість і швидкість руху.

Габаритні креслення вагону типу Є

На даний час у всіх проміжних вагонах Є та Єж демонтовано кабіни, що збільшило іх вмістимість. Також, згідно з сучасними протипожежними вимогами замінено лінкрустове оздоблення салону на пластикове.

Технічні параметри 

Виробник Митищенський машинобудівний завод (РРФСР)
Роки випуску 1959 – 1969
Експлуатуються у Києві 1963 ― ?
Габаритні розміри 19206 мм х 2670 мм х 3662 мм
База вагону 12600 мм
База візка 2100 мм
Маса вагону 33 тонни
Максимальна допустима маса пасажирів 20 тон
Місць для сидіння пасажирів 42
Середня вмістимість, чол. 230
Конструкційна швидкість 90 км/год
Прискорення розгону 1,2 м/с
Уповільнення при екстреному гальмуванні 1,3 м/с2
Тип тягового двигуна ДК-108Г
Тип тягового приводу Постійний
Потужність кожного двигуна 66 кВт
Маса двигуна 630 кг
Колісних пар у одному вагоні 4
Дiаметр колес 780 мм

 

Фотографії

Вагон Є на виході із нефу ТЧ-1 "Дарниця"Вагони Єж на канавах ТЧ-1 "Дарниця"Кабіна вагону типу Єж. Місце машиніста.Кабіна вагону типу Єж. Ручні аварійні гальма.Кабіна вагону типу Єж. Перемикачі високої напруги.

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС