Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Мости метрополітену

Мости метро, безперечно, є не тільки складними транспортними спорудами, а й по праву одними з столичних пам’ятників інженерної думки. Через них проходять дві лінії – Святошинсько-Броварська та Сирецько-Печерська. На даний час також триває спорудження Подільського мосту, через який проляже Подільсько-Вигурівська лінія.

Міст МетроМіст Метро та міст через Русанівську протоку.

Комплекс споруджено у складі третьої пускової черги метрополітену (1965р). Повна довжина мосту Метро 689 метрів, правобережна естакада має довжину 119,5 метрів, а лівобережна - 160 метрів. Міст через Русанівську протоку довжиною 349,2 метрів збудований для транспортного з′єднання між островом Гідропарк та лівим берегом Дніпра. Комплекс мостових переходів проектувався Київським філіалом Союзшляхпроекту Міністерства транспортного будівництва СРСР. Головний інженер проекту - Г.Б. Фукс.

 

Південний містПівденний міст

Повна довжина мостового переходу 1265,0 метрів (між задніми стінками берегових крайніх опор). Складається з металевої та залізобетонної частин. Мостовий перехід проектувався Київським філіалом Союзшляхпроекту Міністерства транспортного будівництва СРСР у 1981 – 1984 роках. Головний інженер проекту - Г.Б. Фукс. Генеральний підрядник будівництва: Мостозагін №2 Мостобуду №1 Мінтрасбуду СРСР. Мостовий перехід будувався з 1982 до 1992 рр. Проїзд автомобільного транспорту відкрився весною 1992 року, а рух поїздів метрополітену відкрито 30 грудня 1992 року разом з пуском лівобережної черги Сирецько-Печерської лінії. В період з 1994 - 1996 рр. над частиною колії метрополітену, що проходить під вантами, збудовано захисну відкриту галерею довжиною 592 метри.

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!