Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Гаряча лінія

З 16 липня 2007 року метрополітен пропонує найкращий спосіб зворотного зв’язку. Якщо ви маєте питання, побажання, чи виявили недоліки у роботі метро, зверніться за телефоном (044)537-55-05, що функціонує в цілодобовому режимі.
Всі звернення пасажирів розглядаються в терміни, встановлені діючим законодавством, а в разі потреби проводяться службові перевірки.
Оператори гарячої лінії надають загальну інформацію про роботу метрополітену, реєструють дзвінки, що надходять від пасажирів, та передають цю інформацію до відділу роботи із зверненнями громадян Адміністрації метрополітену. Співробітники відділу реєструють дзвінки і, в залежності від характеру запитань, поставлених у зверненнях, одразу надають відповіді на типові питання, а такі, що потребують додаткового вивчення - направляють для розгляду у структурні підрозділи.
Найкраще стисло сформулювати своє питання та залишити контактну інформацію. Заявникам, які залишили поштову адресу, Адміністрацією метрополітену надаються письмові відповіді. Пасажирам, які залишили номер телефону, відповідь надається за телефоном. Звернення без адреси і телефону направляються до відповідних структурних підрозділів для вживання необхідних заходів.
Гаряча телефонна лінія обслуговується операторами компанії Utel, а не працівниками метрополітену.

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС