Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Арсенальна

Відкрита 6 листопада 1960 р. у складі першої пускової черги.
Пасажиропотік: 21,7 тис.
Конструкція: тринефна англійського типу надглибокого закладення.

Станція з’єднується з наземним вестибюлем тристрічковим двомаршевим ескалатором. Вихід у місто на Арсенальну площу, вулиці Січневого постання, Московську, Грушевського, до парку Слави, музею Великої Bітчизняної Війни, Києво-Печерської лаври.

Архітектура

Архітектори: Г. Гранаткін, С. Крушинський, Н. Щукіна.
Скульптори: І. Макогон, А. Німенко.

Станційний комплекс є пам’ятником архітектури. Існує думка, що станція "Арсенальна" на даний час є найглибшою у світі серед діючих станцій. Потужні пілони станції розкриті для проходу пасажирів лише у двох місцях, формуючи розподільчий зал. Майже весь об’єм займають службові приміщення, що не дуже зручно для пасажирів, проте було необхідним з огляду на складність будівництва. Облицювання для станцій – білий та рожевий Новоселецький мармур, алюмінієве литво, анодоване під бронзу. У розподільчому залі перед ескалатором був художній барельєф з історії повстання на заводі „Арсенал”, який було втрачено. Підлога складена із чорного мармуру та червого граніту.

Проміжний ескалаторний вестибюль має циліндрічну форму із куполом, який підсвічується закарнизно. При будівництві його було використано вже відточену технологію кесонного спуску готової конструкції під своює вагою з поверхні(зазначимо, що цей спосіб - єдина технологічна можливість при таких глибинах, а не лиш результат прагнення здешевлення, як часто вважається). Під час будівництва було застосоване заморожування грунтів, для чого у раойні майбутньої станції було зроблено більше ніж 400 свердловин для нагнітання розсолу рідкого азоту.

Наземний вестибюль виконано як прямокутний купольний павільон з розділенням пасажиропотоків. Ескалаторний зал облицьовано кахелем кремового кольору, який підсвітлюється складними бронзовими групами світильників(радимо звернути увагу на них окремо) із кулястими плафонами молочно-білого кольору. Це дає відчуття камерності, м'якого переходу від наземного простору до підземного, яке в цілому характерне для старих станцій.

Як і на всіх підземних станціях першої черги, на "Арсенальній" збереглися дерев'яні двері до службових приміщень, дерев'яні лавки та дверцята пожежних гідрантів із латунною позначкою "ПК". На колійній стіні – решітка в ампірному стилі із роком пуску.

Фотографії

Проект ст. "Арсенальна". 1958 рік.Заглиблення проміжного вестибюлю станції "Арсенальна"Станція "Арсенальна". Розподільчий зал.Станція "Арсенальна"

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 4.2 (27 голосів )

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!