Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Лук'янівська

Відкрита: 30 грудня 1996 року.
Пасажиропотік: 39,1 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення.

Станція з’єднується з одним наземним вестибюлем чотиристрічковим одномаршевим ескалатором.
Вихід у місто: до вулиць Артема, Білоруську, Мельникова, Дегтярівську до заводу "Артем", обласної клінічної лікарні, кінотеатру "Київська Русь".

Архітектура

Архітектори: М. Альошкін, В. Гнєвишев, Т. Целіковська.
Архітектурно-художнє рішення засновано на поєднанні пластики пілонних несучих конструкцій із формою широких нефів станції. Для цього товщину пілонів зменшено, а самим ним надано у перерізі призматичну форму, яка переходить у склепіння переходів та центрального залу. База пілонів облицьована вертикальними плитами із зеленого мармуру та візуально відокремлена від підлоги за допомогою білих мармурових вставок. Верхні частини пілонів мають форму трапецій зі скругленими сторонами та облицьовані білим мармуром; вони переходять у потужний карниз із ритмічно підкресленною розшивкою, яка повторює геометрію платформенних проходів. Стеля – біла, підлога складена із рожевого та чорного гранітів.

Згідно із початковим реалізованим задумом, центральна вісь станції була візуально підкреслена за допомого складного багатоточкового світильника, що проходив через увесь центральний зал. Проте, в силу дуже складного гідротехнічного режиму станції, який ускладнював безпечну експлуатацію, від цієї конструкції нещодавно вимушено відмовились. На даний час освітлення центрального залу виконано у вигляді окремих люстр.

Наземний вестибюль станції є різнооб’ємною двоповерховою будівлею, перший поверх якої є пасажирською зоною, а на другому розміщуться магазини із окремим входом. До речі, саме у цьому вестибюлі вперше з’явилися експериментальні вхідні двері новітньої конструкції – із більш широкою рамою з іржостійкої сталі.

У перспективі ця станція стане частиною пересадного комплексу із Подільсько-Вигурівською лінією, для чого в торці буде побудовано спрямлений униз ескалаторний нахил, який буде вести на станцію "Глибочицька".

Фотографії

Станція "Лук'янівськаСтанція "Лук'янівська". Наземний вестибюль.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 2.9 (13 голосів )

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!