Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Дружби народів

Відкрита: 30 грудня 1991 року.
Пасажиропотік: 22,0 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення.

Станція з’єднується з одним підземним вестибюлем тристрічковим одномаршевим ескалатором.
Вихід у місто: на бульвар Дружби народів і вулицю Німанську до Будинку меблів.

Архітектура

Архітектори: М. Альошкін, А. Крушинський.

Архітектурне рішення станції виконане на основі візуального розділення склепіння станції та платформеної частини. Пілони станції мають зменшену товщину та складені із жовтої цегли різної товщини – цей традиційний матеріал був основним при спорудженні житлових та громадських будівель даної місцевості.

Пілони переходять у суцільний карниз, який є нижньою границею склепіння центрального залу, у якому використано пластикові зонти. Візуальна вісь станції утворена матовим світловодом, що проходить через весь центральний зал та закінчується у торці над декоративним сухим фонтаном.
Підлога станції виконана із сірого граніту із вставками з мармуру. Склепіння колійних стін повністю покриті пластиковими гідротехнічним зонтами із поперечними розшивками. Назви станції розміщені у окантованих металом цегляних овалах.

Фотографії

Станція "Дружби народів". Центральний зал.Станція "Дружби народів". Платформа.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.4 (17 голосів )

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС