Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Поїзд "Славутич"

У київському метро використовується експериментальний поїзд "Славутич" з принципово новими асинхронними тяговими електродвигунами, транзисторним силовим обладнанням та комп'ютерною системою управління. В порівнянні з більш старими вагонами (81-717, 81-714) потужність тягових двигунів збільшена зі 110 до 170 кВт, на 30% знижено енергоспоживання, введений режим рекуперативного гальмування (віддача поїздом електроенергії в контактну мережу при гальмуваннях і на спусках), введена комп'ютерна система управління, котра бере на себе частину функцій машиніста, контролює та діагностує обладнання поїзда, допомагає машиністу в позаштатних ситуаціях, виконує функції "чорного ящика". За рахунок застосування асинхронних електродвигунів і транзисторного силового обладнання забезпечується більш висока надійність вагонів, зменшення витрат на техобслуговування і ремонт на 20%, збільшення термінів служби і міжремонтних пробігів двигунів та іншого обладнання. Новий електропоїзд має більш плавний хід та менший рівень шуму. Електропоїзд створений АТЗТ "Вагонмаш", м. Санкт-Петербург, Росія при тісному співробітництві з холдінговою компанією "Група Дедал", м. Москва, Росія, підприємствами "Шкода ДТ" і "УніКонтролз", м. Прага, Чехія, та КП "Київський метрополітен" вперше в країнах СНД і близького зарубіжжя. Електропоїзд складається з вагонів трьох типів:

  • 81-553 - головний моторний вагон,
  • 81-554 - проміжний моторний вагон
  • 81-555 - проміжний причепний вагон.

Поїзд повинен формуватися в наступному порядку: 81-553 - 81-554 - 81-555 - 81-554 - 81-553. Кожний моторний вагон обладнаний чотирма тяговими асинхронними електродвигунами (по одному на кожну вісь). Все силове обладнання, котре управляє роботою тягових електродвигунів, розташоване в тягових контейнерах, які також знаходяться на моторних вагонах. Силове обладнання виконане на базі сучасних напівпровідникових приладів (силові транзистори і т.п.). Тяговий контейнер управляє работою чотирьох асинхронних двигунів (забезпечує режими тяги, реостатного і рекуперативного гальмування), живленням допоміжних приводів та зарядного пристрою для акумуляторної батареї. Тягові контейнери мають систему рідкого охолодження, тягові електродвигуни - примусове повітряне охолодження. Поїзд обладнаний наступними системами гальмування:

  • - електродинамічне гальмування тяговими електродвигунами (реостатне і рекуперативне);
  • - пневматичне гальмування;
  • - стоянкове гальмо.

Для живлення поїзда стисненим повітрям (для гальмівної системи та деяких інших пристроїв) на головних моторних вагонах встановлені гвинтові компресорні агрегати. В кожному вагоні розташований вагонний комп'ютер, котрий управляє роботою всіх пристроїв вагону, в т.ч. силовим обладнанням тягових електродвигунів і гальмівними системами. Це багатопроцесорна промислова ЕОМ з операційною системою реального часу. Всі вагонні комп'ютери об'єднані в мережу. Комп'ютери є "проміжною ланкою" між машиністом і обладнанням поїзда, автоматизують і спрощують роботу, виконують функції контролю та діагностики обладнання, "чорного ящика", ряду інших стандартних операцій. Комп'ютер одного з головних вагонів (в залежності від того, в якій кабіні знаходиться машиніст) є домінуючим в комп'ютерній мережі поїзда і управляє роботою свого вагона та комп'ютерами інших вагонів. Комп'ютери головних вагонів мають рідкокристалічні сенсорні плазмені дисплеї, які розташовані на пультах управління в кабінах машиніста. Електропоїзд обладнаний системою пожежної сигналізації і пожежогасіння, примусовою вентиляцією пасажирських салонів, кондиціонерами кабін машиніста. Внутрішнє оздоблення виконане з вожкозапалювальних матеріалів. Пасажирські сидіння мають антивандальне покриття. В проміжному причепному вагоні з метою вивчення громадської думки зроблено нетрадиційне комбіноване разміщення пасажирських сидінь. Головний моторний вагон обладнаний тяговими електродвигунами, тяговим контейнером, компресорним агрегатом, акумуляторним ящиком, вагонним комп'ютером з пультом управління, тахографом, цифровим швидкостеміром. Проміжний моторний вагон обладнаний тяговими електродвигунами, тяговим контейнером, акумуляторним ящиком, вагоним комп'ютером. Проміжний причепний вагон обладнаний вагонним комп'ютером. Всі вагони обладнані пневматичною гальмівною системою та стоянковим гальмом. Вагони мають сучасний зовнішній вигляд та оновлений дизайн кабін машиніста і пасажирських салонів. Практично у всіх важливих вузлах вагонів використано сучасне обладнання провідних європейських фірм Чехії, Німеччини, Польщі, Франції, Австрії. Вартість електропоїзда вдвічі нижча за вартість аналогічних західних зразків.

Фотографії

Поїзд "Славутич". Головний вагон.Кабіна поїзду "Славутич"Інтер'єр головного вагону "Славутича"Інтер'єр проміжного вагону "Славутича"

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!