Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Іподром

Відкрита: 25 жовтня 2012 року.
Пасажиропотік: 11,5 тис.
Конструкція: мілкого закладання.

Вихід у місто: пр. Академіка Глушкова, Київський іподром, автостанція «Південна», льодовий стадіон зі спортивними майданчиками, територія Національного комплексу «Експоцентр України».

Архітектура

Головний інженер проекту: С. Крашньов.
Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев.
Архітектори: Т. Целіковська, Є. Плащенко, А. Юхновський, за участю Г. Карасюк, О. Панченка.

У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення.

Оскільки архітектурний об’єкт є підземним, із зовнішнього опорядження присутні тільки виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет, облицьований червоним гранітом Межерічського родовища. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу "Металік" світло-сірого кольору, критий зверху алюмінієвими конструкціями та плитами з монолітного керамзитобетону з  освітленням світловими ліхтарями та боковими вітражами, заповненими склом «Триплекс». На входах встановлено двері типу "Метро".

У внутрішньому оздобленні станції використані довговічні опоряджувальні матеріали. Колійна стіна облицьована білим та коричневим полірованим мармуром «Імператор», цоколь - із чорного полірованого габро. На верхній частині правої колійної стіни встановлені вітражі з тонованого скла «Триплекс» до перетину з алюмінієвою решіткою стелі. Над лівою колією розташована галерея на рівні касового залу, яка і кольором, і конструкцією є повною асиметрією правій частині.

Підлога платформи виконана із плит шліфованих гранітів українських родовищ, що складає чіткий геометричний малюнок. На підлозі галереї використана керамічна плитка «Грес». Шутц-лінія вже традиційна для Київського метрополітену – з плитки типу "Грес" з випуклим рельєфом "Увага". Така плитка дозволяє краще орієнтуватися людям з вадами зору.

Стеля платформної ділянки виконана з різних металів у залежності від місця застосування. Над правою колією – алюмінієва решітка. Середня частина стелі зі звукопоглинаючих листів «Екофон», а стеля над галереєю та лівою колією – з гіпсокартону, фарбованого білою водоемульсійною фарбою. Основне джерело освітлення – світильники на колонах станції, що розташовані посередині всіх сторін колон. Також колони підсвічуються світлодіодами.
На станції працюють 5 ліфтів для людей з особливими потребами. 3 ліфти - для перевезення пасажирів з вулиці до вестибюлю станції, ще 2  доставляють людей з рівня вестибюлю до рівня пасажирської платформи. Шахти ліфтів зроблені з тонованого скла та алюмінію.

Фотографії

ІподромІподромІподромІподромІподром

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС