Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Теремки

Відкрита: 6 листопада 2013 року.
Пасажиропотік: 26,3 тис.
Конструкція: мілкого закладання, односклепінна.

Вихід у місто: проспект Академіка Глушкова.

Архітектура

Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев.
Архітектори: Т. Целіковська, О. Нашивочніков, Є. Плащенко, за участю О. Панченка.

Станція кінцева з південної сторони Куренівсько-Червоноармійської лінії має колійний розвиток, тупик для обертання й тимчасового відстою рухомого складу та пункт технічного огляду. У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення.

Оскільки архітектурний об’єкт є підземним, із зовнішнього опорядження присутні тільки виходи з підземних переходів та ліфти, накриті павільйонами. Виходи являють собою парапет, облицьований сірим гранітом. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху дахом з залізобетонних плит. З боків павільйони захищені віражною конструкцією з заповненням із скла «Триплекс». На входах встановлено двері типу «Метро». Глухі частини павільйонів та карниз облицьовані алукобондом.

Основним мотивом оздоблення станції є мозаїчне облицювання склепіння платформи в вигляді геометричних візерунків, елементи яких переходять і на колійні стіни. Стіни облицьовані бежевим мармуром, що підкреслює конструктивні особливості стіни. Торці платформи також оздоблені мозаїчним облицюванням. Основний тип освітлення – 13 торшерів з відзеркалювачами. Навкруги торшерів встановлені лавки із нержавіючої сталі. Додаткова світлова лінія на колійній стіні влучно відсвітлює візерунок склепіння. Це посилює емоційне прийняття від усього інтер'єру в цілому.

Невід’ємною частиною архітектурно-просторового рішення всього станційного комплексу є прийом вдалого поєднання архітектурних деталей та різноманітного освітлення розподільчих залів переходів, вестибюлів, та платформної дільниці.

На станції працюють 4 ліфти для людей з особливими потребами. 2 ліфти - для перевезення пасажирів із вулиці до вестибюлю станції, ще 2 доставляють людей із рівня вестибюлю до рівня пасажирської платформи. Шутц-лінія вже традиційна для Києва - з плитки типу «Грес» із випуклим рельєфом «Увага». Така плитка дозволяє краще орієнтуватися людям із вадами зору.

Фотографії

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!