Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Зношеність рухомого складу метрополітену становить 80 %

Столичний метрополітен змушений встановлювати обмеження швидкості руху та зменшувати кількість поїздів через відсутність коштів на проведення ремонтних робіт. Про це на прес-конференції в агенції «Голос.ua» заявило керівництво підприємства.

«Останній раз тариф на проїзд в метрополітені переглядався у 2008 році. З того часу електроенергія подорожчала на 72%, індекс інфляції склав 190%. Ціни зростають, а наші основні засоби зношуються. Зношеність рухомого складу становить 80%. Все треба ремонтувати, а на це потрібні кошти», - пояснив перший заступник начальника Валерій Гавриленко.

Він додав, що за останні 6 років у підземці було введено в експлуатацію 6 нових станцій, збільшено кількість рухомого складу, а відповідно зросли видатки на обслуговування вагонів, тунелів та колій тощо.

На сьогодні у підземці потребують заміни 27 ескалаторів, які працюють ще з 60-х років та пройшли по 5-6 капітальних ремонтів, зокрема на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», «Політехнічний інститут» та «Шулявська». Через просідання ґрунтів метрополітен змушений зменшувати швидкість руху. Особливо критичною ця проблема є на Сирецько-Печерській лінії, де замість 60 км/год, через обмеження поїзди розвивають не більше 40 км/год. Потребують заміни також 9 кілометрів рейок, стрілочні переводи та 8 тисяч шпал.

Досі не вирішені питання з будівництвом другого виходу на станції «Вокзальна», залишається законсервованою «Львівська брама». Є необхідність спорудження других пересадочних вузлів між станціями «Театральна» – «Золоті ворота» та «Площа Льва Толстого» – «Палац спорту». Перевантаженість станцій уже створює незручності для пасажирів у голини «пік».

Зважаючи на стан підприємства, питання перегляду тарифу, який стримувався з політичних міркувань, стоїть дуже гостро. Планові збитки на кінець цього року сягатимуть більше півмільярда гривень, а собівартість однієї поїздки у 2015 становитиме 3,16 грн.

«Для того, щоб ми могли розвиватися, замінювати техніку, освітлення, ремонтувати рухомий склад та забезпечувати належну якість перевезень ми повинні отримувати достатнє фінансування», - повідомив Валерій Гавриленко.

Варто додати, що Київський метрополітен є найглибшим у світі. В години «пік» підприємство забезпечує найкоротший інтервал у 90 секунд. Загалом у столичній підземці працює 52 станції. Щоденно у Києві метрополітеном користуються 1,5 мільйона пасажирів, кожен 4 з яких – пільговик.

Середня оцінка: 4.3 (7 голосів )

До уваги органів місцевого самоврядування!

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів