Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

"У липні ми почнемо тестування електронного квитка на деяких маршрутах і, сподіваюсь, до кінця року запустимо його – можливо не у промислову, а в дослідницьку експлуатацію на всіх видах транспорту", – перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Майже 80% рухомого складу громадського транспорту потребує заміни: 320 автобусів, 322 тролейбуси та 215 трамваїв. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник під час інтерв’ю інтернет-виданню «Data.ua».

«Окрім цього, необхідно провести капітальні ремонти рухомого складу, адже середній вік автопарку на сьогодні – 25 років» , – розповів Микола Поворозник.

За його словами, за рахунок зменшення дотацій на транспортну галузь з’явиться можливість перенаправити кошти на розвиток КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен». «А за рахунок нового тарифу ми сподіваємось зупинити відтік кадрів із транспортних підприємств, підвищивши робітникам заробітну плату», – зазначив Микола Поворозник.

Він окремо підкреслив, наразі як ніколи стає актуальним питання монетизації пільг.

Кількість пасажирів метро, які мають ту чи іншу пільгу, на сьогодні складає 25% від загального пасажиропотоку, при цьому у наземному громадському транспорті їх кількість перевищує 50%.

«Ми повинні розуміти, що безкоштовно ніхто нікого не возить. Є пільга, то має бути той, хто за неї сплатить. У нашому випадку, це бюджет міста Києва. Останні роки з державного бюджету на перевезення пільгових категорій кошти не виділяються взагалі, і рішення про безкоштовне перевезення приймає Київська міська рада», – розповів перший заступник голови КМДА.

За словами Миколи Поворозника, введення електронного квитка – одна зі складових монетизації пільг. «Саме з його впровадженням ми зможемо говорити про реальні цифри перевезень, навантаження на громадський транспорт і про компенсацію вартості перевезень пільгових категорій», – зауважив він і додав, що у столиці наразі активно працюють над впровадженням е-квитка.

«Нас інколи вводять в оману, стверджуючи, що електронний квиток можна запровадити за 5 місяців. Насправді це далеко не так, адже це досить серйозний технологічний процес. І питання не тільки у монтажі обладнання, а й у його налаштуванні. А це величезний пласт роботи. Все пов’язано із грішми і безпекою. У липні ми почнемо тестування електронного квитка на деяких маршрутах і, сподіваюсь, до кінця року запустимо його – можливо не у промислову, а в дослідницьку експлуатацію на всіх видах транспорту», – розповів Микола Поворозник. 

 

Середня оцінка: 1.3 (23 голоси)

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Допомога учасникам антитерористичної операції

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику