Служба колії, тунельних споруд і будівель
Начальник Сидоренко Володимир Леонтійович
Служба забезпечує виконання покладених на неї завдань та функцій, пов’язаних з утриманням колії та тунельних споруд, з метою безперебійних та безпечних перевезень пасажирів і виконання графіка руху поїздів відповідно до Правил технічної експлуатації метрополітенів, інструкцій та інших нормативних актів.
Основні функції служби:
- забезпечення утримання в технічно справному стані в межах встановлених норм і допусків всіх елементів колії (земляного полотна, верхньої будови, колійних пристроїв) та контактної рейки;
- утримання в технічно справному стані штучних споруд метрополітену (тунельних споруд, наземних споруд, мостових переходів), технічних засобів, пристроїв та систем;
- забезпечення безперебійної та безвідмовної роботи спеціального рухомого складу для виконання господарських робіт;
- утримання в технічно справному стані наземних будівель виробничого та побутового призначення, інженерних мереж, забезпечення їх відповідності діючим вимогам безпечної та надійної експлуатації.
Структура служби:
- технічний відділ;
- виробничий відділ;
- сектор з договірної роботи;
- сектор з постачання;
- відділ кадрів;
- служба нагляду за безпечною експлуатацією будівель та споруд;
- випробувально-обстежувальна станція;
- 3 дистанції колії;
- колієвимірювально-дефектоскопна станція;
- 3 дистанції тунельних споруд;
- ремонтно-транспортна дільниця;
- дистанція будівель.
Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:
- Впроваджено матеріали типу Polybent, Rapid, CarboCryL для ліквідації теч;
- Впроваджено використання вогнезахисної суміші типу Формула КП для вогнезахисту конструкцій споруд і будівель;
- Впроваджено використання машин для прочищення труд Ротенберг;
- Впроваджено застосування шнекового насоса SP-Y;
- Впроваджено дослідне випробування полімерно-композитних шпал;
- Впроваджено експлуатаційні випробування роликових підтримуючих для стрілочних переводів;
- Впроваджено застосування візка коляєвимірювального з функцією контролю параметрів підвіски контактної рейки метрополітену ВК-КР-02М;
- Впроваджено алюмінотермітне зварювання рейкових стиків;
- Впроваджено використання суміші бітумно-мінеральної типу "Холодний асфальт" для ямкового ремонту доріг метрополітену;
- Впроваджено ультразвукові дефектоскопи для пошуку дефектів у рейках ультразвуковим методом;
- Впроваджено пристрій підсвічування круглого рівня нівеліру;
- Впроваджено пружні клеми типу Skl 12-32 фірми "Vossloh Fastening Systems GMBN" з роздільним проміжним кріпленням типу КБ50 на залізобетонних шпалах;
- Впроваджено нову віброзахисну контсрукцію колії на рейкових блочних опорах системи EBS фірми "TINES" з рейками типу Р-50.
Фотографії
    
|
|
|
|