Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Служба колії, тунельних споруд і будівель

Сушко Ігор АнатолійовичНачальник Сушко Ігор Анатолійович

Служба забезпечує виконання покладених на неї завдань та функцій, пов’язаних з утриманням колії та тунельних споруд, з метою безперебійних та безпечних перевезень пасажирів і виконання графіка руху поїздів відповідно до  Правил технічної експлуатації метрополітенів, інструкцій та інших нормативних актів.

Основні функції служби:

  • забезпечення утримання в технічно справному стані в межах встановлених норм і допусків всіх елементів колії (земляного полотна, верхньої будови, колійних пристроїв) та контактної рейки;
  • утримання в технічно справному стані штучних споруд метрополітену (тунельних споруд, наземних споруд, мостових переходів), технічних засобів, пристроїв та систем;
  • забезпечення безперебійної та безвідмовної роботи спеціального рухомого складу для виконання господарських робіт;
  • утримання в технічно справному стані наземних будівель виробничого та побутового призначення, інженерних мереж, забезпечення їх відповідності діючим вимогам безпечної та надійної експлуатації.

Структура служби:

  • технічний відділ;
  • виробничий відділ;
  • сектор договірної роботи;
  • відділ постачання;
  • відділ кадрів;
  • служба нагляду за безпечною експлуатацією будівель та споруд;
  • випробувально-обстежувальна станція;
  • 3 дистанції колії;
  • колієвимірювально-дефектоскопна станція;
  • 3 дистанції тунельних споруд;
  • ремонтно-транспортна дільниця;
  • дистанція будівель.

Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:

  • впроваджено матеріали типу «Максплаг» для ліквідації теч;
  • впроваджено одно- та двокомпонентні насоси для ін'єктування полімерних розчинів;
  • впроваджена нова конструкція кріплення рейок на залізобетонних опорах (БПО-1);
  • впровадженні ультразвукові дефектоскопи УДС2-РДМ-22, УДС2-73;
  • впроваджено технологію закріплення шпал, які втратили зв'язок з бетоном, за допомогою полімерних матеріалів;
  • розроблені і впроваджені полімерні композиції і технології з ліквідації місць фільтрації ґрунтових вод, укріплення конструкцій шляхом ін’єктування в них розчинів, закріплення зовнішнього шару поводненних порід для включення в об’єднану роботу конструкції оправи, її гідроізоляції і навколишньої породи;
  • впроваджено пристрій підсвічування круглого рівня нівеліру типу «SOKKIA»;
  • впроваджено пружні клеми типу Skl 12-32 фірми «Vossloh Fastening Systems GMBH» з роздільним проміжним кріпленням типу КБ50 на залізобетонних шпалах (на ділянці від ст. «Лісова» - ст. «Дарниця» по І колії довжиною 1 628 м і по ІІ колії – 1 828 м);
  • впроваджено нову віброзахисну конструкцію колії на рейкових блочних опорах системи EBS фірми «TINES» з рейками типу Р-50.

Фотографії

ТунельДефектоскопія коліїУтримання тунельних спорудЗаміна вестибюльних дверейВиготовлення металопластикових виробів

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС