Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Вагоноремонтний завод

Директор Гольдман Михайло Ілліч

Вагоноремонтний завод (ВРЗ) – сучасне ремонтне підприємство, на яке покладено важливе завдання – ремонт вагонів метрополітену. Завод є невід’ємною складовою великого й складного, але єдиного механізму, що забезпечує багатомільйонні перевезення пасажирів з високим рівнем безпеки руху та культури обслуговування. ВРЗ може виконувати ремонт близько 200 вагонів на рік, що складає орієнтовно третину всього інвентарного парку вагонів Київського метрополітену, виконує додатково великі обсяги робіт з ремонту колісних пар, тягових двигунів, мотор-компресорів. Окрім цього, виготовляється широка номенклатура нестандартного обладнання та інструментів як для потреб заводу, так і для інших служб метрополітену та сторонніх організацій. З кожним роком Вагоноремонтний завод розвивається та має великі перспективи як у вдосконаленні ремонту й модернізації рухомого складу, так і в складанні нових вагонів, впровадженні нових технологій, розвитку матеріально-технічної бази.

Основні функції Вагоноремонтного заводу:

  • виконання ремонтів рухомого складу метрополітену;
  • виготовлення нестандартного обладнання .

Структура Вагоноремонтного заводу:

  • керівництво заводу;
  • відділ технічного контролю
  • відділ матеріально-технічного постачання;
  • матеріальний склад;
  • відділ головного технолога;
  • енергомеханічний відділ;
  • центральна заводська лабораторія;
  • відділ організації та нормування праці;
  • ремонтний цех;
  • цех з ремонту вагонів та обладнання;
  • виробничо-диспетчерське бюро;
  • 16 виробничих дільниць.

Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:

  • впроваджено кріогенну технологію відокремлення гуми від металевих деталей;
  • впроваджено технологію плазмового напилення деталей рухомого складу високозносостійкими матеріалами;
  • впроваджено плазмову різку металевих листів;
  • впроваджено наплавку деталей напівавтоматичним зварюванням з використанням порошкового дроту;
  • впроваджено технологію нанесення блискучого цинкового покриття в електроліті «Ліконда»;
  • впроваджено технологію полімерно-порошкового покриття;
  • освоєно виготовлення понад тисячі деталей власного виробництва.

Технічне оснащення та реконструкція:

На заводі є потужна матеріально-технічна база. Для потреб виробництва експлуатується понад 250 одиниць обладнання (фрезерних, токарних, шліфувальних, інших верстатів, пресів, штампів), є ковальсько-гальванічний та деревообробний цех. У перспективі планується розширення виробничої бази з метою забезпечення виконання ремонту все більшої кількості вагонів метрополітену в зв'язку з його розширенням.

Фотографії

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!